You're so hot that I melted.....


Heeej!
Stack in till stan direkt efter skolan med Felicia, träffade massor av härliga människor. Hade skit kul me Johanna när ja å Felicia berättade hur jag skrämde Felicia igår, hon trodde att jag gick in på mitt rum med stod vid sidan om henne å när hon vände sig om blev hon så rädd så hon skrämde livet ur mig samtidigt, jag trodde att hon såg mig hela tiden ^^. I guess not. Jag försökte få min envisa lilla syster att gå in å fika med mig (ge mig mat liksom ;)) men hon vägrade. Jag fattar inte, de e ju jättemysigt att fika. Aja whatever, hon e som hon e ;). Köpte iaf 2 tröjor å ett nytt svart nagellack för de gamla har typ tagit slut.
Kom precis hem från stallet, Blitz har verkligen världens bästa personlighet, den mysigaste/sötaste och underbaraste hästen i hela världen! Va bara tvungen att säga de. Nu ska jag duscha så see ya ♥

HÄR är länken Matilda, lyssna på Tom 0.13, haha ♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

MYSIGT!! Är det redan slut har du ätit upp allt? Vi bestämde ju att du inte skulle göra det XP XP

2011-03-24 @ 21:08:51
Postat av: emelie

sv, okej, borås :)

2011-03-25 @ 22:19:10
URL: http://emeliemariakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0