Why can't you see?.....

Halloj, har varit å köpt löparskor och nya träningsbyxor ida. Ville egentligen köpa någon form av linne/tröja också men de får vänta. Ida ska ja ut å springa i skogen mit meinem Vater, härligt (Tycker egentligen att springa e sjukt lamt, men skönt när man e klar. Att styrketräna å göra mer explosivträning är mer mig grej, mycket roligare. Jag tröttnar ganska lätt å blir uttråkad om man gör samma sak för länge ^^). Kommer såklart lyssna på musik, de e ett måste när man tränar. Evanescense e grymt bra att lyssna på för man blir riktigt peppad. Vi åt precis mat så jag ska chilla lite innan vi ger oss ut å springer. Ska ladda in lite fler låtar i min mobil, bl.a. In the end med Linking Park. Tänkte räkna lite matte också men.... nja, vi får se om ja orkar. Ska göra något åt mina naglar sen när vi kmr tbx också. Meket bra den ;).


Johanna jag måste bara påminna dig en en gång att du har lovat att köpa denna skönheten till mig ^^, kostar bara ca 30 000:-, a pice of cake ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Suck säger jag bara. Jag får väl skjuta upp min Eurpoaresa dårå... xD

2011-03-13 @ 17:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0