I see sparks fly whenever you smile...

Fina händer ♥


Halloj! Kom hem från stallet för ca 45 min sen å har precis kommit ut ur duschen. Just nu sitter ja å äter, sent att äta nu, I know, men åt verkligen extremt mkt till "mellanmål" innan jag stack till stallet vid 5, så jag har klarat mig. Ska gå å lägga mig snart, tänkte försöka läsa ett kapitel i engelska boken först. Kom på att vi har prov/läxförhör i naturen på torsdag å jag har inte gjort frågorna än, oppsi, måste göra imon + be om facit. Annars har jag inte så mkt att skriva om, livet rullar på som vanligt. Kan meddela att Felicia åker med mig tidigt till skolan imon för hon ska sitta å skriva ngt arbete där, *happy face*, alltid roligare att åka buss tsm med någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0