He's got everything I need...


Hejsan!!!
Vet ni vad ja gör nu?? jo jag sitter å äter B&J glass, wooohoooo, min lilla farmor köpte de till moi ^^ Ida ska jag inte göra någonting "seriöst" alls, bara ligga å slappa, läsa i mina böcker å nu jäklar ska jag städa å få bort madrassen som fortfarande ligger på golvet, den är väldigt bra att slänga saker på så ja har inte orkat lyfta bort den. Kan informera er om att jag har grymt mkt träningsvärk på ovansidan av låren, kan knappt sätta mig ner. På något sätt så älskar jag att ha träningsvärk, liksom skönt å jobbigt på samma gång ^^ Får inte glömma att berätta att Johanna försökte vara deprimerad för en dag (hon har ju världens största självförtroende å vi skulle kolla hur hon va om de liksom bara försvann), först misslyckades hon men sen va hon så deprimerad att man nästan blev lite rädd. De va så scary så hon fick sluta. En gång provade vi om jag kunde vara sur å inte skratta på en dag, höll de i max 2 sekunder... (d räckte att jag å Matilda kollade på varandra så knäckte båda sig)... man skrattar liksom alltid mer när man för en gångs skull inte får skratta. Jag tycker vi kan se hur de e om inte Amanda är så galet studiemotiverad en dag... hon skulle nog aldrig klara de ;) Later♥

It’s always been you. You and your warm, chocolat eyes and your beautiful smile. You and your ability to break through these walls that I’ve built around myself. You, the one that turns my legs into straw, weak and shaky. And me, watching myself fall for you seven hundred and seventy seven times a day.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Som jag har sagt, Johanna borde bli skådespelare :P asså, man hörde typ på rösten vilken panik ni hade xD

2011-03-03 @ 19:31:36
Postat av: sara

Johanna sv; hahahah jaa men vi blev ju as rädda för du verkade verkligen hata oss!!, du va värsta läskig ju ^^

2011-03-03 @ 19:36:13
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: Matilda

HAHA kommer ihåg den dagen du inte fick skratta så sjukt kul jag hade då eftersom vi skrattade extra mycket just den dan :D :D :D :D Amanda skulle nog aldrig klara av det hon är ju nitisk enligt Anette XP XP

2011-03-03 @ 21:40:13
Postat av: Sara

Matilda sv; hahahah exakt^^ me vi e ju bara såå bäst så de e helt ok ;D hahahaha jaa juste, knasigt ord! x)

2011-03-03 @ 22:00:22
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sara sv: Ja, mig vill man inte möta i en mörk gränd xD

2011-03-04 @ 18:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0