Me and my prince.....


Hejsan!
Har precis kollat på en film, den va skit bra. Har pluggat på våra 90 engelska glosor tidigare ida, men jag lyckades bara få in 7 st fast jag pluggade hur länge som helst, känner att jag har lite bråttom nu. Va iaf nere hos Blitzen också, riktigt jäkla mysigt! De va längesen jag hade sån "sommarkväll i stallet" känsla, sjukt mysigt. Helt själv utan alla skrikiga människor, bara ja å alla fridfulla hästarna å lukten av att de som äger stallet grillade, fåglarna kvittrade, ljust ute fast klockan va runt halv 6, lite halvt solnedgång å ganska behaglig temperatur. I love it! Längtar verkligen galet mycket efter sommaren i stallet, de finns liksom inget bättre. Blitz va hur fin som helst när jag red honom också, de a längesen han gick så fint i dressyren när jag red fram. Gjorde lite gymnastikövningar med bommar och små hinder sen i paddocken, jätteduktig. Nästa gång tänkte jag trav hoppa lite så han bygger starka muskler i bakbenen, de behövs sen när vi ska börja hoppa högt igen^^. Nu ska jag typ gå å lägga mig elle något ;) Vi hörs imon♥

Kommentarer
Postat av: kajsa

Jättefin blogg!:D Vad är för någon häst du har?:D

2011-03-27 @ 17:37:49
URL: http://kajsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0