Hours slide and days go by, till you decide to come


Hallo!
Stack till stallet direkt när jag kom hem från skolan å red min lilla plutt, superkul, red lite markarbete i paddocken. De e helt sjukt hur lycklig man kan bli av ett djur, blir alltid så himla glad när jag är med min lilla häst. Kan passa på att berätta hur roligt vi hade i skolan ida, jag vet inte hur vi kom in på de men vi skulle iaf se hur det skulle vara om Johanna inte hade sitt enorma självförtroende, trodde jag skulle dö när hon satt på en bänk å beskrev på engelska hur jobbigt allt va och hur mycket fel de va på henne, asså seriöst om man ska kunna fatta så måste man nog varit där å sett det med egna ögon, de går inte att beskriva^^ Nästan lika kul som när jag och Matilda kom till Johanna i lördags, det första jag och Matilda gör när jag stiger innanför dörren är att lägga oss ner på golvet å gråter av skratt. Ni fattar antagligen inte varför men när jag ger min väska till Matilda så börjar den plötsligt att vibrera, haha, båda blev helt förskräckta å min första tanke va att jag hade råkat få med min ena katt eftersom hon hoppar ner i alla väskor å lådor som hon ser, men de va min eltandborste som hade satt igång sig. Johannas mamma måste ha trott att vi va helt dumma i huvudet för vi kunde ju inte sluta skratta, de blir alltid så när jag å Matilda är tillsammans ^^, love it! Tänkte att jag skulle läsa lite mer i någon av mina böcker eftersom Linda blir galen om jag inte har läst ut dom, tar å gör de nu. Later♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA asså herregud vi är helt klart bäst så är det bara allt handlar alltid om oss XP XP åssa vi måste typ vara släkt på något sätt så MÅSTE det bara va RETARDED SEAL BETEENDE = LOVE IT !!!!

2011-03-02 @ 22:09:32
Postat av: sara

Matilda sv; HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHH vi e ju sååååååååååå bäst!!!!!!!!! Håller helt med dig vi måste fan bara vara släkt!!!! I love it too!, lovely/awesome/amazing!!!

2011-03-02 @ 22:19:01
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ni är så grymt söta, som om jag skulle kunna vara deprimerad, seriöst?! Moahahaha, och du har rätt, mamma tycker ni är lite småknäppa ^^

2011-03-03 @ 19:28:03
Postat av: sara

Johanna sv; ^^. Haha inte undra på de eftersom vi låg på golvet å skrattade 99% av tiden hon såg oss ^^ knäckte ju till och med oss när vi satt å åt ;)

2011-03-03 @ 19:38:39
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0