If you never try, then you'll never know.....


Tjollahopp!
Jättesent inlägg ida, I know, men direkt efter skolan stack ja till stallet å sen kom jag inte hem förens halv 10 och åt å duschade å sånt. Red ut med Elin på Blitzen ida. Red på slingan, härligt att man kan börja rida så smått på den igen. Riktigt bra träning för bakbenen att rida upp för backar. Kan meddela att jag smörjde alla våra lädersaker ida, eller alla mina bruna "hoppsaker" (pullartränset, martingallen/förbyglen, hoppgjorden, vanliga sadelgjorden, hoppsadeln osv) Felicia får fixa alla svarta "dressyrsakerna" ;). Riktigt snyggt å rent blev de. De va grymt smutsigt innan, kmr knappt ihåg när jag smörjde senast. Men eftersom vi har studiedag imon så tyckte jag att de passade bra att vara i stallet länge å fixa sånt ida. Riktigt skönt att vara ledig! Ska fixa mina naglar imon, Fick ju hem "nagelsakerna" ida, några metall brickor med olika mönster på och "specialnagellack" i olika färger, ska bli super roligt att kunna trycka lite coola mönster å sånt på naglarna. Sen ska jag kanske in till stan en runda  me Felicia å ut å springa en runda i skogen me pappa. Skulle behöva läsa i min engelska bok och räkna lite matte också. Får se vad som hinns med för jag har tänkt sova riktigt länge! De behövs ^^


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0