I am looking, I'm not losing what I found.....

Hallo again! I'm back. Shit va skönt de e att träna, älskar de. Rigtigt härlig löprunda i skogen, lite styrketräning å stretching. Jättefint väder va de också. Nu ska jag duscha å sen fixa naglarna, tror de blir min favoritfärg, svart ^^. Imon har jag en underbar sovmorgon, till 11.50, jiha. Men ja måste komma till skolan halv 11 p.g.a. bussarna.... har jag nämnt att jag hatar bussar?! Nu gör ja de iaf igen... "Jag hatar bussar...." Tur att jag har min älskade lilla Johanna som kommer till skolan å håller mig sällskap ^^
Ne nu måste jag duscha för ja måste ner till stallet å släppa in Blitz, Varenne och Ubalia, å sen hem å äta hemmagjord pizza, mums. See ya♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Naaaw vad söt du är!! Älskar dig med ^^ men vilka är dessa busar som gör att du måste ta en tidigare buss? Jag ska skicka mina kusiiiiner på dem fan!

2011-03-13 @ 17:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0