You are unique...

Hejsan! Just nu e jag hemma å sitter vid datorn, skulle behöva räkna lite matte å läsa både min engelska bok och min svenska bok men jag orkar verkligen inte, att sätta mig å börja plugga när jag har kommit hem från skolan är verkligen inte min starka sida! Istället misstänker jag att jag kommer ligga vid datorn hela dan, måla om mina naglar, bruna tror jag (har haft naglarna på bilden ett tag nu men tror ni inte att jag lyckades äta upp hälften av nagellacket ida när ja blev lite uttråkad?!), städa lite (eftersom jag fortfarande har en madrass på golvet från när Frida sov här^^) å spela lite gitarr, mkt roligare än att plugga. Jag har försökt att lära mag att säga ett ord hela dan, nu tänker kanske ni "tjena ett ord, hur svårt kan de vara??" Men de e ju inget kort ord heller, produktmomentkorrelationskoeficienten... å jag skojar inte, de finns ett ord som e så, galet svårt att uttala iaf, ja sa fel helatiden men nu jäklar ska ni se att de snart sitter ;) Sen funderar jag på när jag kan börja använda min älskade skinnjacka, men de e ju fortfarande så äckligt kallt ute å jag vägrar att frysa i onödan så den får antagligen vända ett tag till, får se. Hörs kanske sen♥

Hoppas verkligen inte ni missade att lyssna på hela denna låten! Har lyssnat på den hela dan.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sara du måste sluta äta upp ditt nagellack du kommer typ dö av nagellacksförgiftning PRODUKTMOMENTKORRELATIONSKOEFICIENTEN=LOVE IT <3 vet i och för sig inte vad det betyder men älskar det ändå XP XP

2011-03-01 @ 21:30:21
Postat av: sara

Matilda sv; I KNOW!! ja kmr typ dö annars :S, du får påminna mig^^ haha a de ordet va awesome!! x)

2011-03-01 @ 21:52:09
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0