Sometimes I wish someone out there will find me...

Vet ni.. jag gjorde faktiskt lite matte, blev klar med det som ska vara gjort nu iaf, så skönt, har skjutit de framför mig hela lovet. Har precis bakat muffins med Felicia, haha me vi va så sugna på de ^^ först ville hon att jag skulle baka åt henne men naj naj naj, å då va de självklart att min lilla muffinsgalna syster kom och hjälpte till, dom e i ungen nu men vi har typ ätit 1l smet redan å den va sjuuuukt god!! Pappa kom såklart också å skulle smaka smet (nästan som din Matilda ;) haha) plötsligt så va det en sked mellan muffinssformen å skeden som jag hällde smet med.... what?? Har fortfarande inte hunnti fixa mina naglar men gör de när vi har tagit ut muffinsarna. Jiha nu piper de...

Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHA såååå typiskt pappabeteende XP OMG pappor älskarrrr verkligen smet !!!!

2011-03-01 @ 21:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0