Can you feel me in your arms?.....


Hejsan!
Sent inlägg, I know, men jag har liksom inte haft något alls att skriva om. Har försökt typ 4 ggr men jag har inte kommit längre än till "Hejsan!".
Slutade skolan sent ida, sen sprang ja en halv mil i skogen med pappa å sen har ja bara lyssnat på massor av låtar på datorn, åt två stora frallor i bilen å en enorm kanelbulle så jag fick lite håll när vi sprang men de e bara att lida igenom de å så gick de över efter en liten stund. Ja de e så min dag har sett ut. Skulle behöva plugga tyska för vi har läxa till imon men jag orkar verkligen inte. Är liksom jättetrött och jättepigg på samma gång (extremt jobbig kombination!). Ska jobba ihop lite pengar till en elgitarr hade jag tänkt, nu e ju bara problemet att jag vägrar gå upp tidigt på mitt underbara sommarlov för att jobba, No way! Där sket sig liksom hela planen. Men whatever, kommer nog på något.
Nu tänkte jag borsta tänderna och sen försöka klara ett spel som ja har på mobilen, ett tipps, ladda inte ner de (ngt spel med bollat/bubblor, a ja kan inte förklara bättre^^)! Låter lamt men tro mig de e sjukt beroende framkallande, å nu har jag fastnat på en bana å snart får jag panik. Jobbigt läge ;). See ya♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0