Safe inside myself...

Å shit de där ser ju inte bara lite gott ut! ...... Ja tack, nu tack.


Hejsan, kom hem från skolan för en stund sen, har ingen känsel kvar i händerna sen när jag gick från busshållsplatsen, påminn mig om att jag ska ta vantar nästa gång ;) Ska till stallet sen men orkar verkligen inte rida i detta vädret, blä. Ska massera honom å sånt istället. Vet inte riktigt när jag sticker ner, vet bara att jag inte orkar nu. Har ist världens lust att kolla på en riktigt bra film å äta godis eller något annat mumsigt ^^ (gärna jordgubbarna på bilden!). Har också en bokrecension att skriva.... men de tror jag att jag slänger ihop imon istället, brukar alltid göra de i sista sekunden, hehe. Kan meddela att alla mina Evanescence låtar spelas flitigt igen ^^, dom e ju så sjukt bra. Hörs sen ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0