Miss you so badly.....


Hejsan!
Ska gå å lägga mig snart. Kollade på en scary film precis (ingen skräckis för de klarar jag inte, de va en "deckare", men denna va faktiskt äcklig ^^), kommer jag kunna sova?! Ne tror inte de ;). Åt massor av tårta och världens godaste jordgubbar också, pappa fyllde år ida. Shit vad jag saknar sommar, jordgubbar, vattenmelon å glass!...
Jag stack ner och red Blitz ida, fast de egentligen va Felicias dag. Men hon slutade så sent så då stack jag ner och skrittade ut en runda på honom med Lisa ist, mysigt.
Seriöst, jag kommer dö i "nagellacksförgiftning".... Jag äter ju upp nagellacket. Okej, nu får ni börja med drastiska åtgärder varje gång jag gör de, promise ;)
Tänkte höra med Linn om jag kunde träna med Blitz för henne imon, lite gymnastik/markarbete/hoppning. De behövs verkligen. Får se för jag har galet mycket att plugga också, och vill hinna fixa mina naglar som nu har blivit färglösa.... Anyway.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0