There’s only one thing you should know, I've tried so hard.....

Lovely pics


Halloj, sitter å skriver en rutten bokrecension atm, ja som ni kanske märker så hatar jag bokrecensioner :P, but in the end it doesn't even matter.... Ska skriva klart den nu, eller ja de kmr nog ta några timmar, har bara skrivit en mening en så länge ^^. Sen i kväll har jag tänkt äta B&J och kolla på ngn bra film. Hörs ♥


→ Linking park - In the end ← Jag säger bara en sak... lyssna!

Uppdatering: Glömde att nämna att de va min älskade lilla Johanna som hade den låten på sin Ipod, vi stegade runt i skolan till den ida å lyssnade på medan vi väntade på att lektionerna skulle börja. Hon blev väldigt ledsen när jag hade glömt att skriva att hon visade den för mig ida ;) ♥ 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Moahhaha!! Käner mig lite sårad att du inte skrev att det var jag som visade dig denna vackra låt. Snyft. tihii xP Vet du vilken låt jag nu har på min iPod för övrigt??

2011-03-11 @ 18:11:27
Postat av: sara

Johanna sv; hahahahah förlåt ska genast ändra de ^^ Numb kanke, eller ännu bättre Automatic!?!?!?!?!?! :D happy face

2011-03-11 @ 18:14:27
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: Johanna

automatic faktiskt^^ och Guuuuuuuud vad glad jag blir på dig när du är så snäll mot mig att du gör som jag säger (A) hihi (Y)

2011-03-11 @ 18:51:24
Postat av: sara

Johanna sv; hahaha jag gör alltid som jag säger ^^ (A)(Y) å shiiiiiit va glad jag blir på dig när du på eget insiativ laddar hem en TH låt!!!!<3;)

2011-03-11 @ 18:58:01
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0