It feels like it's never going to change....

Helt ramdom bild


Hej igen... sitter å äter at the moment. De blev extremt sen kvällsmat igen, I know, men ja har varit i stallet å gosat me mitt lilla charmtroll hela kvällen. Asså han e ju såå söt/charmig så jag dör, älskar verkligen min häst. Sen åkte ja hem å duschade å nu äter ja. Eller juste ja övningskörde igen påväg hem från stallet. AS KUL, älskar verkligen att köra bil! Nu har jag snart ätit klart (äter samtidigt som jag skriver, hehe) sen tänkte jag gå å lägga mig. Ingen bokrecension blev skriven ida (som ja anade) så den får jag slänga ihop imon. Imon e de ju fredag me, såå skönt. Känns som att denna veckan har gått sjukt fort, ska bli skönt me e en helg att bara slöa (å rida till stranden såklart^^).

(OBS: Detta inläggen hamnade fel innan, don't ask me why, men nu e se rätt! ^^)

Godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0