I'm right here if you get lonely...

Hejsan! Som sagt så blir de sen bloggning ida. Såå skönt med helg, trodde jag skulle dö av trötthet på Mickes historialektion ida, så sjukt lamt. Jag måste berätta vilken tabbe Johanna gjorde ida, asså jag trodde jag skulle dö. Jag, Johanna och Felicia stod vid Felicias skåp och snackade om hur synd de va om tjejen som är "praktikant" hos en av skolans historielärare Ulf, han e så himla vimsig (jätterolig men extremt vimsig), då säger Johanna att "de e iaf bättre än att vara praktikant hos Micke" (för han e så tråkig/jobbig osv). Precis när hon säger detta så kommer Micke ut genom dörren bakom henne å stannar å tittar på oss, när Johanna vänder sig om så försöker hon desperat att rädda situationen med typ "Heeej Micke! kul att se dig!" Hahaha de lät helt sjukt, tror faktiskt att han hörde de första hon sa, nästan lika pinsamt som när han råkade läsa mina å Matildas lappar som vi hade skickat till varandra på lektionen. Han satte sig på bänken för att prata med oss om vad vi skulle göra när han plötsligt stannade upp å tittade ner, först fattade vi inte vad han stirrade på, på lapparna stod typ hur lamt vi tyckte de va och hur jobbig han var..... jag fick "rädda" situationen genom att slänga mig över lapparna, han såg väldigt misstänksam ut sen ;). Jag e helt sjukt sugen på godis men vi har inget gott alls hemma, jobbigt läge säger jag bara! Imon kommer iaf Matilda hit, hennes föräldrar ska ha en fest som min föräldrar ska gå på (passande ;)) så vi ska sova över å sånt, hon tar med sig cola, fattar ni hur sjukt hyperaktiv jag blir när ja dricker cola me Matilda?! Kan bero på att jag aldrig gör de annars, vi får iaf såklart jättekul^^. Nu ska jag nog gå å leta igenom skåpen en en gång på jakt efter ngt att äta, eller ska kanske lyda Lindas råd å baka en kladdkaka? ;) .....

Kommentarer
Postat av: Matilda

OOHH tasjigt läge asså OMG!! asså vi och coca cola passar såååå himla bra ihop ;D

2011-03-05 @ 00:50:07
Postat av: Johanna

förstår du nu att mitt misstag kommer leva för evigt, bara för att det finns på internet? suck, det skulle inte förvåna mig om jag blir utpressad om detta en dag när jag blivit världskänd... xD och jag sa väl inte att det var kul att se honom? :/ helt random ju..

2011-03-05 @ 15:13:20
Postat av: sara

Matilda sv; hell yeah ^^



Johanna sv; haha jo ja tror du gjorde de x)

2011-03-05 @ 15:27:46
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0