Days turn into weeks, to months, and sometimes it feels like this is never going to change, like you just don't feel like I do, that I just have to give up and try to forget you.....

Såå skönt de va att springa, va sjukt trött innan å ville egentligen bara sova bort hela dan (ja de e så man oftast känner sig efter en hel dag i skolan, skolan kmr bli våran död. Tur att jag har så roligt i skolan me mina härliga kompisar, vi får alltid mist 5 extrema skrattattacker varje dag, oftast blir de sjutiosjutusensjuhundrasjutiosju ^^) När vi sprang så såg vi 3 älgar i skogen, två stora å en bebis (Y). När vi kom tbx så satte ja mig å räknade matte, men jag kan inte avslöja att jag blev så mycket klockare på matten ändå. Aja de har ju gått toppen på alla andra matteprov så ett kan väll inte spela så galet stor roll, har ändå inget val whatsoever. De e så mycket olika saker i detta kapitlet, ja kan liksom inte få in så mycket i huvudet å komma ihåg så många olika sätt till ett prov, risken är att jag bara blandar ihop allt :P. Nu ska jag borsta tänderna å sånt å sen gå å lägga mig å läsa i min engelska bok som jag ligger 200 sidor efter i eftersom jag e lat och inte har orkat läsa. Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0