I'd rather be anything but ordinary.....


Hejsan!
Har precis kommit ut ur duschen å sitter och dricker helt ny pressad/egen pressad apelsin juice, galet gott!. Nu måste jag skriva klart alla mina 80 engelska glosor..... måste lämna in en kopia på dom imon. Sen ska jag kolla på "The Event". Ida har de inte hänt så mycket, jag och Felicia låg på golvet och skrattade när vi skulle laga mat. Jag ska inte gå in på närmare detaljer om vilka saker vi skrattade åt men de va sjukt kul iaf. Nu måste jag sticka, Puss på er♥

All my life I've been good, but now, I'm thinking what the hell....


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är lugnt min älskling. Du är allt annat än vanlig <3

2011-03-24 @ 20:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0