I'm gonna live my life.....

Hejsan! Ska sticka till stallet snart å jag måste plugga glosor ida också, hann inte med de igår och jag har typ 50 kvar..... ja e en sån tidsoptimist.... Anyway. Jag och Matilda fick värsta skratt attackerna ida, en av dom va vid våra skåp och tror ni inte att NV klassen sitter där.... pinsamt eller?!?! Dom måste ju ha trott att vi va helt "sjuka i huvudet" när vi låg på golvet och vek oss av skratt... ja de e faktiskt väldigt svårt att stå upp när man skrattar ^^. Asså vi ska inte ens gå in på vad vi skrattade åt, kan ge en ledtråd att det handlade om att Amanda sa att vi skulle ta våra saker och de lät som att hon sa sockor, å efter att man väl har börjat skratta så e det nästan omöjligt att sluta, då blir liksom allt som man säger roligt (erkänner att de låter jättetråkigt, men jag och Matilda blir lite "sjuka i huvudet" när vi e tsm, de e bara att leva me de, sjukt kul har vi iaf ^^) Vi knäckte oss såklart fullständigt efter idrotten ida också. Jag och Matilda har liksom någon speciell connection, vi har alla möjliga interna skämt å de e liksom bara vi som fattar de roliga i allt, Jag fattar inte hur dom andra inte kan tycka att de e så kul ;)

Hade min svenska redovisning ida.... hatar att redovisa! Blir galet nervös å skakar som ett asplöv. Ne nu skiter jag i detta å sticker ut till stallet i de fina vädret. See ya♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

OMFG!!!! är allt jag säger man bara MÅSTE ÄÄÄÄÄÄLSKA vårat retarded seal beteende OMG!!!! LOVE IT !!!!!!!!

2011-03-30 @ 17:09:00
Postat av: Sara

Matilda sv; Hahahahahahah Hell yeah!!!! Love it!!!

2011-03-30 @ 20:02:41
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0