I think I'd like to get to know you.....


Hejsan!
Awesome kväll med Matilda igår, även fast vi blev sjukt trötta efter filmen^^. Filmen va iaf jättebra, lite torrt slut kanske men häftigt i 3D å spännande å mysig. Jag e sjukt trött atm, ska rida ut en runda med Amie ida. Min mobil har inget batteri å jag hittar inte laddaren, fml. Har alltid mobilen på, å vill inte att den ska dö nu. Min katt ligger under mitt täcke som för tillfället ligger som en boll i sägen, hon ligger alltid under täcket. Knäpp katt, men jag älskar henne iaf. Hon är världens sällskapssjukaste å mysigaste. Nu sticker jag till stallet See ya♥



So you go and make it happen
Do your best
Just keep on laughing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback