I searched the world around for you...

Hejsan! Hade muntligt prov ida i tyskan, de gick jättebra fast ja va så nervös så ja höll på att explodera. Vi fick sluta 30 min tidigare, awesome, Sabine är alltid så himla snäll. Ida måste jag läsa lite i min engelska bok, typ senare, innan jag ska sova för jag har verkligen ingen lust att göra de nu. Felicia är hos Blitzen nu å sen har hon fått för sig att hon ska sova på en madrass i mitt rum inatt, bara för att de  e mysigt, hon e så söt <3.
Tappade en liten sten från min nagel ida så nu ska jag gå å limma på en ny å sen städa upp lite på mitt rum, madrassen tar ju typ hela golvet så de e lite svårt att komma fram ^^. Sen måste jag skriva ett svar på Linas brev också, saknar min lilla skåning enormt mkt!<3
Music, Later♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Why search the world, when I was here all along? Moahaha, kunde inte låta bli ^^ sorry :P

2011-03-07 @ 17:52:07
Postat av: sara

Johanna sv; hahaha oh... you're so right... I have found you! ^^ Happy face.

2011-03-07 @ 19:23:35
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: Feliciaaaaa

Höhöhö Johanna va nu inte så självgod! Vi vet allihopa att det är mig hon syftar på, så det e så! xD Hahahahahaha ^^

2011-03-07 @ 19:41:43
Postat av: Johanna

Sara sv: naaaw vad söt du var nu (Y)

2011-03-07 @ 19:45:44
Postat av: sara

sv; Hahaha ni e såå söta <3

2011-03-07 @ 19:49:01
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0