I thought: release the endless pain...

Hallo alla mysiga små varelser^^ Ärligt talat så avskyr jag att vara med på bild (de känns liksom fel på ngt sätt, de e lättare att sitta å studera allt på en människa på en bild, å de e helt fel för alla är egentligen perfekta på sitt vis men de kanske inte alltid kommer fram genom en stel bild) gillar såklart att kolla på bilder med andra människor på å fota andra men hatar när folk typ står själva framför spegeln med kameran å fotar "ego bilder", antagligen eftersom de e ett väldigt ovant beteende från min sida å jag har  grymt dåligt självförtroende ibland/i vissa miljöer/med vissa människor (min tyska lärare , typ alla andra lärare med för den delen, undrade varför jag är så himla glad å "busig" när jag är med mina kompisar men jätteblyg när man t.ex. ska läsa ngt i klassen, well here is your answer...) men whatever, jag är mer för "the real life" där man kan vara precis som man känner för (vilket i mitt fall oftast är typ galen/glad/hungrig, hehe) men här kommer iaf en liten bild på mig (första på bloggen tror ja å ta de lugnt de kmr antagligen inga fler men ja hade lite "bildbrist" för tillfället) Fotade den när jag precis hade fått min mac vilket va ett tag sen bara eftersom ja ville prova de roliga effekterna, älskade denna effekten, super fin. Nej alldeles för mkt tråkigt prat om en ynka liten bild, att jag ens bryr mig liksom, ne nu släpper vi de, jag säger som dom i trögfattarföreningen "stå eller sitt som ni vill" ;)
Nu ska jag borsta tänderna å sånt å sen tänkte jag sova, btw naglarna är nu bruna å fina. Pappa kör mig till skolan imon, härligt för jag hatar bussar, kanske blir de min älskade skinnjacka ändå ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0