Take me by the hand take me somewhere new.....


Hejsan!
Superkul att rida ut på Blitz med Amie igår (okej de e alltid roligt me Blitz men anyway), de blev klättring å sånt på slingan å lite race på travbanan också, ja de gick helt enkelt inte att stoppa dom. Å sen fick ja typ inte stopp på Blitz, han kutade iväg så jag fick styra in honom i ett staket. Älskar när han blir pigg å crazy å studsar runt som en gummiboll. Å jag hade ändå de skarpa bettet på honom. De e min lilla knäppgök de. Jag tycker typ riktigt synd om alla som inte får uppleva hur det är att racea (a nu e de stavningen på de där igen.... ja blir galen...) med en häst, helt underbart, världens frihetskänsla. Love it! Jag stretchade honom också, känner mig faktiskt lite stolt ;), har typ inte gjort de sen förra sommaren, ouppsidasy. Ida va jag ute å sprang en runda i skogen, jag hatar att springa, så sjukt enformigt. De e roligaste är när man gasar på i slutet å känner hur benen nästan springer av sig själv å man har någon riktigt fartfylld låt i hörlurarna. Å sen när man är klar och börjar gå så känner man sig lätt som en fjäder å super pigg å har världens underbaraste känsla i benen av att dom verkligen har jobbat hårt. De e bara därför jag springer, för att de e så sjukt skönt efteråt ^^ (haha de låter ju helt sjukt men men). Nu ska jag iaf gå å äta massor (igen?) för jag e grymt hungrig (å e jättesugen på frukt... e ett litet "frukt monster"), duscha, å sen blire till att kolla igenom de jag ska redovisa imon. Ska redovisa lite om Libyen imon på samhällen, *suck*. Anyway.
Btw, Matilda du vet de vi sa på vägen till skåpet på engelskan, så jäkla sant asså!^^
Puss på er♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jepp Jepp klart det är sant !!!! Jag menar skulle vi någonsin ljuga ^^

2011-03-31 @ 21:41:07
Postat av: sara

Matilda sv; Sooo true! Hahaha exakt ^^

2011-03-31 @ 22:40:33
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0