Everything feels so empty when you're not there.....

Hejsan! Nu e jag duschad och klar å sitter å väntar på att "The Event" ska börja, älskar de programmet å äntligen ska de börja sändas igen, *happy face*. Red ut med Amie ida, red lite i samhället. När vi kom tillbaka så skulle jag försöka förklara hur rolig Kung Julian är (haha har skrivit de ty 3 ggr redan), de gick iaf som de brukar gå, nämligen att jag står på knäna på golvet och gråter av skratt. Amie skrattade också men jag har en liten känsla av att hon mest skrattade åt hur sjukt kul jag tycke de va, när de egentligen låter ganska sinnessjukt. ^^ Men ja tkr de e kul iaf. Jag skulle verkligen behöva räkna matte å läsa engelskan (har nog skrivit de 3 ggr innan också) Har matteprov på fredag och engelskaboken ska vara utläst näst vecka + att vi ska kunna typ 120 glosor..... HUR ska jag kunna lära mig 120 glosor????? Kan ju typ lära mig max 25...  Anyway. "The Event" börjar snart och jag tänkte städa upp mina kläder innan och öva lite gitarr ("Les paul custom black beauty gitarren" ska bli min.... en vacker dag!) och fixa Felicias naglar så Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0