Crush Crush Crush.....

Heeeeej! Har precis duschat, "meket bra den". Skrittade faktiskt upp för klätterbacken med Blitz ida, de låg en massa jäkla bröte ivägen när vi väl hade lyckats ta oss nästan ändå upp men de fixade vi, de e bara att bröta igenom allt bröte (åh va formelt de lät.... eller inte)^^. Riktigt härligt att rida ida. Blev väldigt sugen på att racea (okej de där såg väldig felstavat ut....?!) lite på åkern.... måste ta å göra de någon dag. Imon kommer jag ha håltimma från 10.20-14.30...... hade gärna bott lite närmare skolan så man hade kunnat åka hem i några timmar men de tar sån tid att åka hem så de pallar jag inte. Får la sitta å plugga eller ngt (får se vad jag hittar på), har faktiskt ganska mycket att fixa. Nu måste jag t.ex. fixa min tyska läxa som jag har till imon, jag är alltid en sån tidsoptimist å får stressa ihjäl tillsist..... ^^, klyftigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0