Can't break the silence, It's breaking me.....

Hallo! Glömde berätta att vi träffade våran nya Kemilärare Anna-Karin igår, en riktigt rolig liten prick. Hon va superrolig/trevlig/duktig und so weiter. Ska bli riktigt kul att ha henne. Ida fick vi t.ex. frysa chips med flytande kväve och sen äta dom, super gott, blev så sjukt sugen på chips sen... anyway. Vi har matteprov imon å jag känner mig helt lost in space... Ska försöka plugga lite nu å sen får vi se hur de går. Funderar på att sticka ut och springa en runda också, egentligen är jag alldeles för lat för de men men.


Matilda, hunden får inte följa med in i affären, hahaha ;) (internt skämt å jag garanterar att ni inte fattar vad vi menar!^^)


*Klicka* E den kattungen inte så söt så att man döör!?! Den föddes med förkorta framben, pigg å glad å så galet söt när den skuttar runt. Har typ aldrig sett ngt sötare!! Ge mig, ja vill ha!!


Kommentarer
Postat av: Matilda

OMG HAHAHAHA!!!! det är okej på jobbet men inte i affären HAHHAHAHAHAAHHAHHAHA ingen annan fattar typ men det är så det ska vara med interna skämt det är därför de kallas interna XP 1 kom 3 kom 5kom 6 kommer så småning om INGA PENGAR PÅ KONTOT !!!!

2011-03-17 @ 17:39:14
Postat av: sara

Matilda sv; HAHAHAHAHAHAH jaaaaaa!! Världens bästa förklaring! ;) Älskar alla deras ramsor, hipp hipp e bäst! Men ingen fattar för "Hunden e inte i affären men i jobbet" är vårt skämt som vi hittade på^^ haha

2011-03-17 @ 18:48:46
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0