I walk away...


Tjena! De va ett tag sen, men nu e jag tbx ;). Igår följde jag med Felicia till Blitzen å gick med henne när hon red... jag hade shorts å detta va på kvällen..... snacka om att jag fick mygg- och blinningbett! Inte kul. Jag kan liksom bara inte låta sånnt va så jag kliar sönder som så de rinner blod över hela benen... roligt.. Annars så va de awesome, vi käkade godis å snackade å jag provade Blitz Back On Track bensskydd....så jävla sköna asså! Jag hade på mig dom i typ en min å det blev as varmt. Det ska ju sätta igång blodcirkulationen i benen å sånt. Ja Blitz, jag hade mer än gärna tagit dina 2000 kronors benskydd (det är keramikpulver in smält i trådarna å de e det som gör själva effekten om ni undrade :P)!! Asså de e helt sjukt, vi lägger betydligt mer pengar på den lilla hästen än va vi gör på oss själva, mer än alla 4 i familjen. Men de e han lätt värd!♥

Ida så stack Felicia iaf med mig till Blitzen, jag red klätterbacken (å nej Felicia pallade inte gå upp för den så hon stannade i stallet ^^). Sen åkte vi in till stan å gick runt där lite, hittade några saker, mihihi. Å sen åkte vi ut till stallet å satte på Blitz Back On Track benskydden, efter typ 15 min så är han skållhet på benen å blodådrorna gigantiska. Dom ger verkligen resultat. Han ska ha dom i ca 2-3 timmar ida å samma imon å kanske dan efter också så han ska vänja sig. Han hade i 1h första dag. sen är det tänkt att hans ska ha dom hela natten i perioder på ca 2 veckor med dom å en vecka vila så han inte vänjer sig helt så dom slutar verka.

Imon är det Folkrace igen. Denna gången i Varberg. Pappsen å Andy ska köra. Tävligen börjar 6 men vi åker typ lite efter 1 eftersom dom ska besiktiga bilarna å massa sånt krafs innan. Mysigt iaf.

Btw, denna låten spelas flitigt atm. Vet inte vaf, men jag har liksom fastnat för den. Anyway.
Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0