It is hard to look at him knowing that he will never be yours...


Tjena, ska försöka få bort min kamerafobi å därför slänga ut en bild eller två på mig ibland (d e så jäkla tråkigt att automatiskt typ gömma sig så fort de kommer fram en kamera. Jag trivs toppen bakom kameran, men inte framför..), har några fler bilder på mig i bloggen men de e inte många..


Hej hopp! Red markarbete med Blitz ida, hoppade några skutt också. Han va riktigt fin!! Å jätteduktig!! Mjuk i sidorna, flyttade sig jättefint, samlade sig toppen, trampade under sig riktigt fint, gick i jättefin form. Pigg med mycket bjudning men använde det på rätt sätt (för en gångs skull ;)). Det kändes helt enkelt riktigt bra. Red på en stor volt med små hinder (3 st) å det lösgjorde honom jättebra å han fick samla sig å trampa under sig extremt mycket för att hinna med att både svänga å hoppa. Jättebra övning. Sen hoppade jag 2 stora tunnor som jag hade lagt ner. Han e jätterädd för tunnor (efter att en jävla tränare slängde ut några rakt framför honom så han skenade... ) men han bjöd jättemycket å hoppade super över dom. Jättehopp blev de eftersom dom va lite läskiga. Sen hoppade jag ett jättekryss (haha, de såg helt sjukt kul), de hoppade han också jättefint med toppen bjudning. Jag är faktiskt riktigt riktigt nöjd med ridpasset ida. Sen duschade jag honom å kylde benen å lite sånt å sen gick han ut i hagen å åt medan jag bytte vatten och mockade hagen (mamma å pappa cyklade ner å hjälpte till lite me) 10 kärror blev de å vi orkade ändå inte med riktigt hela, dom som har de andra hästarna får jobba lite me.

Min otroligt smarta häst kissade i sitt hö. Jag tyckte de va så sjukt äckligt så ja hällde vatten på de för att typ skölja av de lite, å då gick han bort å snodde en av de andra hästarnas hö.... asså vad tänker han med?! De va liksom klart att ingen annan ville ha den högen sen (men jag misstänker att det va de som va meningen...). Å när allt annat hö va uppätet så gick han tillbaka å började rota i den äckliga högen... trevligt...
Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0