I'm gonna love you like I'm indestructible...




Jappjapp.. jag bjuder på dessa bilder (fast jag är extremt kameraskygg), eftersom jag har lite bildbrist atm... En trött och helt osminkad Sara som ligger i sängen och bloggar. (Y)

Hejsvejs! Stack till stallet igår, innan Johanna kom. Jag duschade HELA Blitz. Ben, kroppen, manen, svansen, ansiktet, pannluggen.. allt. Det tog grymt lång tid, över 2 timmar tror jag bestämt! Helt sjukt, men han blev riktigt ren och fin. Jag däremot blev helt genomblöt.. Hade på mig ett par gamla vita converse (japp, de e mina "stallskor", men dom är inte vita längre utan snart svarta..) och dom var som om man tar ett par gummistövlar och fyller dom med vatten och sen traskar runt i de. Mina jeans, tröjan.. ja allt va jätteblött. Sen gick jag ut och gick en runda med honom så han skulle torka (och jag med!) . Hade repgimman på honom å han va crazy, hoppade som en gummiboll framför mig hela vägen. As kul. Några människor som spelade fotbollsgolf va tydligen extremt läskiga också... Höhö. Sen tog jag in honom och borstade honom å tog cowboy magic i man, pannlugg, svans och runt ögonen och mulen för att han ska få en riktigt snygg utstrålning i ansiktet (man gör de på utställningshästar). Verkligen as snyggt! Sen fick han gå ut i hagen och jag åkte hem. Sen kom Johanna, vi kollade på film, åt osv. Sen åkte jag och Johanna mer till min älskling och borstade och gick ut en runda med honom. Puffi, hon va ju liksom bara tvungen att se min ögonsten! Sen stack vi hem å åt jordgubbar å sånt och godis å chips, snackade å kollade på fler filmer fram till 5.

Ida har jag och Felicia kollat på Beck, awesome. Asså denna delen är bäst, haha jag dör! Gunvalds utbrott är ju bara så bäst. Måste säga att jag faktiskt känner igen mig endel i honom ibland ^^, hehe.  Å den andra är ju dubbad så de låter superkul, helt onormalt långsamt och tydligt.
Ne nu ska jag fixa mina naglar, för dom har ingen färg kvar... jag undrar varför ;)...
Puss på er♥


Kommentarer
Postat av: Supersystern

Sööötboll <3<3<3<3<3

"Vadå bom? Det är ju för fan bom hela jävla tiden! Har du inte ritat ut några jävla båtar eller??!"

Hahaha jävla utbrott så bara "Vem FAN är det som städar på det här jävla stället egentligen?" CX

2011-06-25 @ 23:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0