That's what's going on...


Tjollahopp! Woho snacka om geggigt! I första heatet va de typ 40 cm gegga på banan, typ alla fastnade eller spann runt i skiten, å de gick extremt långsamt. I de Heatet kom pappsen 3:a å han vann sitt sista heat. Andy kom 5:a i sitt "geggiga heat" (han har intalat sig själv att han inte kan köra i de, så han gav typ upp fast de hade blivit bättre på banan) Men sen vann han sitt andra heat när de hade torkat upp. Gurra vann sitt första å drog av en drivaxel (igen) i sitt andra, han e ju helt crazy å kör i alla hålorna så de e la inte så konstigt ;), men duktig e han. Pappa gick vidare till A-finalen, å där va de sjukt jämnt. Alla låg inprincip lika i starten å sen körde några ihop å en bil snurrade runt å upp på sandbanken. En rejäl rullning. Då va de bara 4 bilar kvar som kunde köra, pappa gick ut som trea. Ettan, tvåan å trean va jättejämna å fightades, tyvärr så gick de en drivaxel i pappas bil när han råkade köra över ett jättehål (Gurras fina hål ;)), å de e inprincip omöjligt att köra med en paj drivaxel så han fick stanna. Men de blev ändå en fin 4:e plats av nästan 150 startade. Toppen toppen å en snygg pokal med hem ochså, väldig otur med drivaxeln men riktigt bra ändå. Träffade Lina också, trevligt trevligt! Gav henne brevet som jag aldrig har fått iväg fast jag skrev de för typ en månad sen ^^, höhö.

Ida lyckades jag klia på traguspiercingen, vilket ledde till att jag mosade Felicia i bilen (jag satt i hennes knä). Gjorde sjukt galet mega ont. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Supersystern

Kan ju säga att det gjorde minst lika jävla ont på mig din lilla klant xD

2011-06-19 @ 21:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0