If there's a reason, then I haven't found it yet...


Hallo! I'm still alive! Hann inte blogga igår. Gjorde faktiskt ganska ont att ta piercingen igår (och de blödde lite), men nu e den där. Sjukt snyggt blev de iaf! Men jag ska byta till en kortare stav sen med en liten sten på ist för bara en runt kula. Jiha! :D Men jag kan redan känna på den utan at det gör ont, men de gör såklart ont när ja börjar flytta staven fram och tbx för att tvätta... måste tvätta morgon och kväll.. Jag e taggad på att ta i läppen i september... fast jag e inte riktigt säker ännu, men nästan ;). Men problemet är liksom att jag vill ha en ring direkt och inte en liten plupp, tycker inte de e fint... får kolla upp om de går att fixa, men jag är liksom kluven, ja både vill och vill inte hade på samma gång... Sen räcker de iaf, inga fler piercingar sen. Tycker verkligen inte det är fint att ha för många!! Vet bara inte hur jag kommer överleva om jag väljer att ta de, för ja kommer ju typ inte kunna skratta eller le på typ 3 månader för de kommer ju göra skit ont!!?! Jag skrattar/ler ju typ helatiden....

Annyway, ida ska jag nog inte hitta på så mycket. Eventuellt åka till stallet med vi får se, de e ju egentligen Felicias dag. Ska nog bara slappa å kolla på film, jag ock Felicia kollade på I onskans spår igår, den va bra men spänningsmomentan va fööör långa ibland, å de blåste å sånt ute å va tyst i hela huset = vi höll på att dö, dessuton stressar man ju upp sig själv helt galet mycket. Asså varför utsätter ja mig för sånt?! Vaf inte bara kolla typ komedier eller ngt ist?! Ne men asså jag äälskar de å hatar de typ på samma gång, haha. Fast mest älskar ja de, tror ja ;).

Tyckte såå synd om Matilda igår! Deras flyg blev as sent av massa sjuka anledningar så dom satt typ på flygplatsen och väntade i över 12 timmar, puffi då. Jag blev as trött när vårat flyg hem va 1,5 h sent liksom. Haha när jag och Felicia va små å vi va ute å reste så hade vi alltid race med "väskvagnana", as kul!De måste vi göra om! ;) En satt på och tog tiden och den andra körde en bana så fort man bara kunde å sen bytte vi å försökte slå tiden. Haha, ja som sagt, vi va galna när vi va små ^^. Btw, såklart fick ja en liten unge bakom mig när vi åkte ner till Kreta! Han sparkade mig konstant i ryggen å jag höll på att bli galen, va sjukt nära på att vända mig om å typ skälla ut dom, men jag behärskade mig. Men droppen va när vi skulle gå av, plötsligt känner jag någonting i huvudet, när jag tittar upp så står ungen å petar i mitt hår!!! Ja ba, VA FAN!!! (Inom mig)......

Btw, imon är det folkrace i Laholm! Pappa ska köra å typ mina älskade kusiner också, någon av dom iaf. Galna killgänget, here we go. Ne men dom e världen snällaste. De e 2 dagars så de e finalerna på söndagen. Förra året (eller om de va förr förra) vann pappa hela tävlingen igen så han siktar la på att försvara sin titel ;). Ska bli sjukt kul. Alla i Roth gänget (Tony, de e pappsen, Daniel å Andreas, de e kusinerna) kör med svarta bilar med vitt tak å så står det Roth där fram där fläkten sitter. Stiligt! Gurra får också vara med i Roth gänget. Awesomeness! Jag har också funderat på att börja köra, får se, ska iaf prova i en av pappas bilar någon gång, å åka med honom också. Jag måste erkänna att jag är lite av en fartdåre :P så de ska bli grymt kul!

Fan va de åskade i morse! Helt galet, de slog nog ner i masten på berget så tvn funkar typ inte, får kolla film på datorn ist.  Nu regnar det galet mycket å åskar lite me. De e supermysigt så länge man är inne, hoppas att Pia har tagit in hästarna, å hoppas att det är bra väder imon till tävligen!! Jag är taggad!
Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0