Went to work, saw you there, but you never seem to care...


*KLICKA* å lyssna, awesome låt, diggar den starkt!
Hallo everyone! Imon e de tragus piercing som gäller. Wiho, kmr dö...
Ida va Johanna här, hon hade väldigt mycket att berätta för oss!!! Haha go girl ;). Jag kan berätta att jag drömde om Johanna när vi va på Kreta, haha. Helt sjukt faktiskt. Jag drömde att hon ramlade i matsalen å jag fick en sån sjuk skratt attack så de blir sådär att jag inte kan stå upp utan ramlar ner på knäna. Hahaha trodde att jag skulle dö av skratt, förlåt men antagligen såg de sjukt roligt ut CX. Jag berättade för Johanna (har ingen aning om hur vi kom in på de..) att när jag va liten och blev sjukt arg (Antingen så var/är jag superglad eller fly förbannad. För de mesta så är jag jätteglad, försöker verkligen se de roliga i allt. Men när jag väl blir sur så blir jag verkligen as förbannad. Jag antar att jag va ganska temperamentsfull som barn ;)), iaf så bet jag sönder en spegelram en gång, jag har typ klippt/rivit/bitit sönder handdukar å böjt skedar å sånt.. Ja vet ja va temperamentsfull, och liten, små barn gör knäppa saker. Jag hade en jävligt stark vilja, det har jag alltid haft, och har fortfarande! Men nu har jag såklart fattat att de e ju inte så fruktansvärt smart att springa runt å paja saker bara för att man är sur, bättre än att slå till någon som jag antagligen hade gjort annars, men fortfarande inte bra. Nu sitter jag ist å är as sur inombords å verkligen kämpar för att hålla mig själv lugn när jag är arg, ja kan bli livsfarlig, tro mig ;). Men de e helt lugnt, reta inte upp mig när jag är sur bara så kommer alla (och allt) att vara hela och fina. Jag lugnar ju såklart ner mig igen. Det är faktiskt inte alls ofta jag blir sur, väldigt sällan faktiskt. De kanske e därför jag blir as arg är ja väl blir arg, sparar på allt till sist eller? ;)

Jag funderar på att börja i Kickboxning. Johanna å jag ska kolla upp de. Men de vore fett kul! Då får ja ju ut min "ilska", haha. Älskar verkligen att sparka å slåss å sånt, låter helt sjukt, men de e grymt kul. Även fast jag aldrig skulle vilja göra det och skada en riktig människa!

Imon ska jag å Felicia typ göra lite Thailändsk mat. Fattar ni bäst jag va på att göra vårrullar eller?! Grym, haha. Gjorde de hos Thanida (hon lärde mig) och dom blev helt awesome. Och vi ska göra en as god köttfärs också, som jag me fick receptet till.

Btw, jag och Felicia kollade på The bone collector och åt Ben and Jerry´s innan, super bra å super gott!

Längtar till imon, Tragus piercing, here I come!
Puss på er♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

lite mys att du saknar mig så mycket att du drömmer om mig? :D

vad tyckte du om filmen då? säger bara att boken är typ fem gånger bättre...

2011-06-15 @ 23:25:57
Postat av: Sara

Johanna sv; haha ja viss e de ;)

jag tyckte att filmen va super bra, (skrev ju de i inlägget CX) Och jag hade tänkt läsa boken också, hihi.

2011-06-16 @ 00:32:44
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0