Cause I'm one who will survive...


Nemen hejsan! Jag hade typ glömt att jag inte har bloggat ida. Hehe, minnet ät på topp! Matilda stannade iaf länge å vi tog de bara sjukt lugnt helatiden (= låg och chillade vid datorn och lyssnade på musik och spelade escape spel, där man ska hitta ledtrådar och olika saker för att lista ut hur man ska ta sig ut från ett rum, älskar sånna spel!). Sen åkte ja ner till stallet å red ut med Amie. Min lilla häst va helt galen, som vanligt. Superkul!
Imon måste ja städa för ja e väldigt duktig på att slänga massa saker på golvet när jag är trött och inte orkar lägga tbx dom. Nu ligger det t.ex. massa nagellack på golvet... höhö. Imon ska vi iaf ringa och boka tid för min tragus piercing också. Ska kolla om de finns tid på torsdag. *Happyface*
Puss på er, hörs imon♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0