There's just so many things, that I can't touch, I'm torn...


Hejsan! Fy fan va ont jag har i min piercing nu, fick säkert in massa skit i de från tävlingen..... gaaaah, men har tvättat å fixat å hoppas att de är bättre snart.

Ida gick de iaf bra. Vi käkade massa jordgubbar, vattenmelon å annanas mm som vi hade med (älskar frukt!!), å pappa tog två raka segrar, tog starten i båda å drog ifrån rejält så de va ingen snack om saken. Gurra vann första å sen gick det en drivaxel i starten i andra heatet, Andy klippte också en drivaxel i starten fast i första, å sen vann han sitt andra med en as snygg omkörning. Btw dom e ca 6 bilar i ett heat om ni undrar. Gurras pappa körde me, men jag höll inte riktigt koll på honom, han fick iaf kvala i rövarheatet för att se om han skulle gå vidare till imon villket han gjorde med en andraplats i de heatet. Så alla gick då vidare till imon då de ska köra 2 kval heat å sen blir de finaler.

Jag å Felicia har legat å kollat på Beck filmer å ätit godis, vi tänkte kolla på en till. Sen ska vi upp ganska tidigt imon.

Ett sånnt smartass som jag är så försökte jag trycka in en plupp (hörlurarna) i örat me piercingen, inte lyckat alls, de gjorde vansinnigt ont... såklart. Men men. Sen "glömmer" jag att jag har den ibland å kliar mig där, ........ a ni förstår ju själva.
Puss på er♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0