Reden...


HEEEEEEJ!!! I'm back! Har haft det heeelt underbart på Kreta! Super varmt å skönt. Men nu e ja hemma igen, å kmr börja blogga som vanligt. Hoppa att alla hade en bra skolavslutning igår, d hade jag ;). Så grymt skönt med sommarlov men jag är redan galet uttråkad... Måste ta å hitta på ngt, blir uttråkad så himla lätt när jag inte ar ngt kul att göra. Igår blev iaf flyget försenat, de lyfte inte förrän efter midnatt och vi kom inte hem till huset förrän ca 5. Sen sov ja ngn timme å sen upp igen, kunde inte sova längre fast ja va as trött. Ja ska iaf ner till min puffi sen, har saknat honom grymt mkt. Vi ska ut å rida en sväng hade ja tänkt. Tror att jag sticker ner till stallet ganska snart för ja e så galet uttråkad nu ^^.
Bloggar mer när jag kmr hem. Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0