Leaving home....


Airport...

Hejsan! Nu ska jag sova i ca 3 timma och sen måste jag upp igen å fixa mig å sen åker vi vill flygplatsen vid 3. Har iaf hunnit slänga iväg alla uppsatser (i ren hast), packat å nu återstår bara att måla naglarna.
Va nere i stallet innan å sa hejdå till min häst, OMFG jag kommer få "Blitz anfall" så de skriker om de. Gjorde sjukt ont i mig bara när jag skulle gå  ifrån honom i hagen... Men men, jag får ju träffa honom om lite mer än en vecka. Jag börjar fundera lite på om det ens är lönt att sova i tre timmar... jag har nog lättare att hålla mig vaken i tre timmar än att somna när jag vet att jag måste upp. Jag är verkligen inte pigga på att gå upp ur sängen när jag väl har somnat där! Men innan jag har somnar kan jag studsa runt som en gummiboll, inga problem (undantag för din lampa i garderoben Matilda, den lös för starkt. Haha jag låg med solglasögon och en kudde i ansiktet å klagade över att lampan lös mig i ögonen medan Matilda pratade lite "girl talk", den gången va jag faktiskt trött, väldigt ovanligt, men det händer. Haha, tog mig en lite tupplur under solglasögonen tror ja minsann cx).

Ne men detta blir nog mitt sista inlägg innan jag är på Kreta. Antagligen, men man vet aldrig när jag får lust att slänga in ett litet inlägg till er ;). Puss på er allihopa, kommer sakna er sjukt mkt! Vi hörs♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Abermänniska som bara lämnar mig på det här viset :(

2011-06-03 @ 23:30:17
Postat av: sara

Johanna sv; heeej johanna! Saaaknar dig. också ;-) Måste träffas när jag kommer hem!puss på dig

2011-06-05 @ 23:14:05
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0