Imagine...


Hej hopp! Oj va duktig ja va på att lägga in ett nytt inlägg... ;) Ne men ja kollade på en film, The negotiator hette den. Faktiskt riktigt bra.  (Btw, nee ja har ingen aning om vad som har hänt med texten men ja orkar inte bry mig atm cx)Tänkte ja att jag skulle måla naglarna (imon för ja orkar inte nu), jag äälskar mina svarta men känner för att ha lite busigare naglar. Lite färg å sånt. Man kan ju inte påstå att jag har sådär mega färgglada kläder på mig, så då kan ja ju faktiskt busa till naglarna lite. Problemet är dock bara att jag har lite för många idéer men ingen som är en given vinnare, om man säger så.

Min mobil är död och ja får inte låna Felicias mobil till att ladda mitt batteri, fråga mig inte varför.... Hej svejs, vill ni komma och hoppa på min mobil??! "fine by me!".

Har egentligen massa att skriva men ja e såå trött...., sov bara några få pytteytteminismå timmar igår, så inatt ska ja sova liite längre hade ja tänkt, om de går. Vi hörs imon, måste sova nu innan min kropp dör av utmattning.

Puss på er



Kommentarer
Postat av: Supersystern

hahahahahahahahahahahahahahahahahahah

Hej svejs nu kommer jag och hoppar på din mobil xD

2011-06-11 @ 14:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0