I'll miss you.....


HEJSAAAAN!!! I'm happy, det va sista dan i skolan för mig ida! JIHA! Äntligen! Åker till Kreta inatt, ska bli helt underbart att komma iväg igen. Älskar att resa! MEN jag kommer sakna alla mina underbara vänner så gaalet mycket!!!! Vi måste träffas massor under sommarlovet när jag har kommit hem (kommer ju hem dag efter skolavslutningen :P). Vi måste sova i våran stuga i Tylösand tycker jag! Mysigt värre.

Anyway, har ju lite att göra ida ändå, måste packa (har inte packat alls), skriva "brev" till dom som ska hjälpa oss med Blitz (om vad dom ska göra), å lägga dom i skåpet i stallet, skriva upp foderstaten till Blitz å sätta i stallet (+ lite till), måste skriva klart de tre uppsatserna, äta (är as hungrig!), fixa kläder jag ska ha när vi åker imon, måla naglarna (svarta eller turkosa, har inte bestämt mig ^^), ladda min mobil som e helt cp, den laddar ur sig när jag sätter i laddaren ist för att ladda sig.... måste sätta in mitt batteri i Felicias mobil å ladda det i hennes för att sedan föra över den till min mobil... jobbigt!.... ne detta blev jobbigt, men de e typ de jag ska göra, kommer säkert på fler saker när jag väl e igång :P. (btw, visst e jag bäst på att sätta kommatecken emellan ord och meningar ist för punkt.... Vet inte vaf jag gör de, men de blir liksom så när jag skriver helt random cx)

Jag kommer att kolla bloggen å sånt på Kreta också, svarar på kommentarer och kan kanske blogga lite där också, får se ;).  Lovar iaf att blogga lite senare! Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0