I'll do what I wanna do, cause I wasn't build to lose...


Heeej! Matildisen är här, = awesomeness! Nu har vi varit ifrån varandra i en vecka å de e ALLDELES för lång tid!! Nu ska vi laga mat, sjukt sent å därför e ja lite galen. Jag blir lite knäpp när jag är med Matilda och ännu knäppare när ja e hungrig och är med Matilda. Vanligtvis blir jag sur å tappar tålamodet totalt när ja e hungrig men inte me Matilda ;), då blir allt bara flummigt å galet. Mohaha. Nu hör jag att dom spelar världens sämsta låtar som man lyssnade på när man va 3, ja skojar inte. Jag måste överrösta dom med låten i tidigare inlägg. Lyssnar på den tjugofyrasju!! Awesome. Nu måste gå å hjälpa dom nu innan mina väldigt matlagningskunniga kompisar bränner ner hela köket ;).
Puss på er♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

Ursäkta mig, tvivlar du på mina matlagningskunskaper Sara?!?! CX CX

2011-06-13 @ 00:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0