I promise you this: no matter who enters your life... I will love you more than any of them

Hejhopp! Asså mina inlägg dampade typ igår. De förra inlägget la jag ut igårkväll med de vägrade komma upp.... fl. Men whatever. Fan va varmt å skönt de va ida! Shortsen å t-skirten är på (Y). Ska iväg å rida Lisas häst Sudden ida vid halv 5, ska rida ut med Lisa å hennes nya unghäst, ska bli riktigt kul. Egentligen va de tänkt att vi skulle åka å handla saker till Blitz ikväll (flyghuva, flygspray, back on track till benen, tyglar, boots osv) men de får nog bli en en annan dag istället, kanske imon. Nu ska jag sätta mig ute på gräset is solen å fixa mina naglar, hehe har inte hunnit med dom än ^^.
Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0