HI...

Hej vi har det helt underbart, saknar Blitz så att jag håller på att gå igenom taket, men jag börjar bli van.... ;-) christer och gisela gick precis hem, vi har varit ute och ätit och spelat biljard å sen hem hit och spelade kort å sånt ;-), skrattade så jag trodde att jag skulle dö! Helt galet! Haha, riktigt rolig och galen kväll. Nu stack dom iaf hem och jag ska läsa lite i min bok och sen sova, alla andra sover typ... Latmaskar ;-) Vi åkte iväg med bilen ida, åkte till sydsidan å chillade på en strand och åt lite å sånt. D är helt underbart, typ 25 grader i vattnet å sjukt varmt på land. Har grymt mycket kul att skriva om men d tar vi när jag kommer hem ist. Nu måste jag ladda min mobil å d e ju hela processen med att byta batteri med felicias å sånt på ja måste typ sluta nu. Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Låter helt underbart!! Vi har det ganska varmt här också 27 grader. Fast dock kallt i vattnet. Sakner er två jättemycket så vi måste ses direkt när ni kommer hem.

2011-06-06 @ 14:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0