*Happyface*

HEEEEJ! Är hemma hos Thanida atm. Matilda å Felicia e också här (=Awesomenes!). Just nu lagar vi massa Thailänsk mat, as gott! en ska vi kolla film å käka gnottis osv å sen sova här. De e alltid awesome när vi tre träffas hos Thanida. *HAPPYFACE* Jag ska inte blogga när vi e här, de har vi allderles för kul för. Men ja kan iaf medela att ja ska ta tragus piercing på torsdag, JIHA! Å imon ska Blitz vaccineras. 3 sprutor ska han få, å han e jätterädd för sprutor... Förra gången kastade han sig å böjde hela nålen.... de ska inte hända imon! ;)
Puss på er, nu ska vi äta♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag säger en enda sak här; jag är i desperat behov av girltalk! Jag kommer att spricka snart om jag inte får prata av mig och då blir det ju jättejobbigt!!! Nääääääääär kan alla träffas för jag dööööööör snart!!!

2011-06-14 @ 11:57:53
Postat av: Sara

Johanna sv; JAAAA VI MÅÅSTE TRÄFFAS!!!!! Matilda sticker ju till Grekland nu, men vi kan ju träffas annars ^^ Ja kan när som typ :P när kan du??

2011-06-14 @ 12:40:19
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: Supersystern

Ojojojoj Johanna vad har du nu gjort???? Guuu du måste verkligen få prata av dig, för om du spricker och splattas över hela golvet så vet jag vem som får torka upp dig....jag xD

2011-06-14 @ 12:45:23
Postat av: Johanna

Jag har inte gjort något Felicia. inte än... jag kan osså typ alltid, jag har inget liv :( men synd om matilda som missar detta asså...

2011-06-14 @ 13:49:09
Postat av: Sara

Johanna sv; HAHAHAHA har du inget liv? CX Tråkigt... Aa me asså annars måste vi vänta i 3 veckor :S (=för lång tid!)

2011-06-14 @ 15:10:37
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: Supersystern eller med andra ord Felicia. Tack för påminnelsen Johanna, men först och främst är jag faktiskt en supersyster, så d så xDCX

Spooky feeling nu Johanna.....

2011-06-14 @ 17:56:40
Postat av: Johanna

It's quite serious, my friends. Vi måste typ bestämma dag. Typ... Nu. Det här kommer inte att funka om jag inte får prata med er.

2011-06-14 @ 22:36:45
Postat av: sara

Johanna du fattar inte hur galet mega nyfiken jag blev nu!!!!!?!?!!! CX Vi måste bestämma dag nu!

2011-06-14 @ 23:10:21
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: Ultra supersystern

2011-06-15 @ 10:10:25
Postat av: Ultrasupersystern

Oppsi xD Men Johanna nu dör jag jagdörjagdörjagdörjagdör!!!!!

2011-06-15 @ 10:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0