Det är inte lätt när det är svårt...


Jag känner väldigt starkt hur denna bilden symboliserar mig och Felicia. Vi frågade ju Matilda vad de va för skillnader på oss å då svarade våran väldigt fantasifulla kompis "Felicia är mer, åh lilla mysis, så gulligt, lilla gosemose, vilken söt liten manga bla bla bla... å Sara är mer, Eh..mm..visst..okej...". Hahaha trodde jag skulle dö av skratt! På bilden är jag då den där väldigt charmiga gröna lilla kameleonten... eller?.. CX


Hej hopp! Blitz va faktiskt grymt duktig ida. Stod still när Arne tog sprutorna på honom fast han tyckte de va scary, han stod på helspänn hela tiden med huvudet nästan uppe i taket (eller a så långt upp han kan komma iaf CX). Jag borstade honom extremt noga ida å tog cowboy magic (en slags olja till hästar som gör manen å pälsen helt galet len å fin) i manen, pannluggen, runt ögonen och på mulen på honom, för att ge ett grymt snyggt intryck. Han blev helt sjukt fin, han har verkligen världens finaste huvud, färger, täcken å kropp med för den delen! (=Världens vackraste häst, enligt mig). Stod å bara gosade med honom också i typ 20 min innan Arne kom. ♥, gosigare häst får man leta efter.

Mitt extremt sura *JagÄrSuperMegaHungrigVilketLederTillAttJagBlirFlyFörbannadHumör* visade sin absolut värsta sida ida när ja kom hem från stallet. Hade bara ätit en liten macka på hela dan, hur fan trodde ja att ja kunde åka till stallet utan att äta?!?!?! Blev så sjukt sur så fort ja klev in genom dörren hemma för då kände ja hur "hungrigheten" vällde över mig! Trodde seriöst att jag skulle tuppa av. Va iaf riktigt pissed off. Men så fort jag har ätit så försvinner de, hehe, weird.

Tänkte iaf att jag skulle försöka somna lite tidigare ida. Btw, e de bara jag som absolut inte kan sova när det är för ljust i rummet?! De e ju helt omöjligt.Jag lägger mig typ omedvetet med ansiktet i kudden för att få lite mörker men då kvävs jag.. Jobbigt läge asså ;). Det går verkligen inte att somna när det är för ljust. Matilda har mycket erfarenhet av min "behov av mörker" när jag ska sova ;). Men samtidigt så vill ja helst inte att det ska vara helt kolsvart. då ser man ju absolut ingenting. Då ser man ju inte om man skulle ha ngt typ en cm från ansiktet, scary. Aja skit samma CX.

Puss på er



Kommentarer
Postat av: Supersystern

Oh yes du är otroligt lik den där kameleonten. Säker på att ni inte är släkt?? CX

2011-06-14 @ 22:30:56
Postat av: Matilda

Håller med din syster säker på att ni inte är släkt för denna bild är precis det jag menade när jag beskrev skillnaden på dig och din syster. ( och ja Sara du är kameleonten XP ) ditt behov av mörker har jag mycket erfarenhet av :P men som sagt "det är en upplevelse" CX

2011-06-15 @ 00:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0