You're so hypnotising.....


Tjolahopp! Jag e hemma nu, skönt för jag är så galet trött! Somnade sent inatt med (vaf?!?!?) men ida lär jag garanterat däcka tidigt. Vi håller på att göra hemmagjord pizza och sen ska jag ner till Blitzen och sen hem och SOVA. Tänkte konditionsträna honom lite men får la se hur mycket jag orkar egentligen. Det kan bli så att lille Blitzen kommer hem utan en Sara på ryggen, då har jag antagligen somnat och glidit av... ligger nog någonstans på travbanan... det är bara att komma och leta ;) . Köpte iaf lite saker till mitt rum ida, ska fixa det... igen typ. Ska försöka hinna måla imon och sen ska jag tjata på pappa att hans ska åka och köpa brädor och ljusgrå färg till "fondväggen" och lite sånt. Ska försöka hitta något mer att göra så jag kan köpa min efterlängtade elgitarr också!

Nu är maten klar, bra för jag dör snart av hunger.
Puss på er♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Wow Sara du är hungrig, nu blev jag verkligen förvånad CX

2011-07-19 @ 12:37:18
Postat av: Sara

Matilda sv; hahaha visst blev du ;)

2011-07-20 @ 13:29:36
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0