Well If I could delay the turning tide, I would bend and trix the time just to be there by your side.....


Hejsan svejsan! Sitter och äter mintglass atm. Sjukt gott. Har precis duschat för jag kom hem från stallet för en liten stund sen. Red ute på Blitzen med Bea. Riktigt roligt. Blitz va jättefin! Gick att samla jättefint, galopperade nästan på stället, mjuk och fin i sidorna och nacken osv. Men det va sjukt varmt ute, klibbigt och obehagligt liksom. Det inprincip rann svett av Blitzen. Träffade Anneli (Pappas andra kusin, hon va med på "kalaset" igår). Hennes lilla son va också med, och han ville klappa Blitzen. Så vi stod där en liten stund.

Ska iväg till Matilda och hennes föräldrar snart.... väldigt snart upptäckte jag nu när jag kollade på klockan.  Trevligt, trevligt. Vet inte när vi kommer hem, eller om vi kommer hem... ;) Jodå, men vi får la se vad som händer.
Puss på er, vi hörs♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

YEYY pratar med dig på facebook samtidigt som jag skriver detta XP XP

2011-07-31 @ 02:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0