Walk on water, or drown...


Tjolahopp! Hej-jag-kommer-inte-på-någon-bra-inledning.. Tänkte iallafall att ni skulle få ett litet intryck av min kära kusin... Daniel. Han tittar in emellanåt, jävligt ofta när jag tänker efter, men de e bara roligt, mina kusiner är så jäkla härliga. Men dom är väldigt olika, både till utseendet och sättet. Daniel kokar makaroner i micron och tilllagar fiskpinnar i brödrosten. Det säger väldigt mycket om min kära kusin. Han är en riktig slarver som hoppar från balkonger på fyllan och går sedan med en fot som nästan bokstavligt talat är av in till akuten. Han börjar laga tacos med en typ för gammal köttfärs klockan 5 på natten med sin kompis (också på fyllan dock) för dom "blev hungriga". Han kör såklart folkrace å kör som en dåre men är faktiskt sjukt duktig, men eftersom han är slarvig så lyckas han med en hel del konstigheter. T.ex. så glömde han stänga tanklocket på pappas bil en gång (han va med sin dåvarande tjej å var då kanske inte helt närvarande ;) men ändå) så bilen började brinna mitt under heatet, ouppsi. Han är också ganska retsam och tycker att det är väldigt roligt att peta folk i sidorna och provocera lite genom att kanske upprepa något väldigt många gånger eller veva bilrutan upp och ner en miljon gånger när någon står utanför och försöker föra en konversation, haha (det har såklart jag också gjort ^^). Alla säger att jag är ganska lik Daniel ibland, undra varför ;). Min andra kusin Andreas är däremot helt annorlunda. Han är lugn och väldigt noggrann. Han kör också folkrace och är också superduktig men han är också väldigt noga. Har kollat allt 1000 gånger innan han kör fram på startplattan. Jag tror ni fattar.

Haha, jag va liksom bara tvungen att "visa" mina underbara kusiner ;). Nu ska jag och Felicia kolla på Beck å äta jordgubbar (och godis?! ;)). Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0