You take the breath right out of me...


Bara för att jag tycker att det ser konstigt ut när man tar bilder med kameran mot en spegel såhär... :P


Tjeeena! Jiha, red till stranden med Amie ida och badade med hästarna. Så jävla mysigt!!! Riktigt roligt, dom fick värsta dampen några gånger och hoppade upp i luften och dampade och hoppade upp och ner. Amie ramlade av Sheriffen men jag lyckades klamra mig fast på Blitz. Haha, riktigt roligt. Det var typ när dom fick tång och sånt på benen och tyckte att det var obehagligt, och försökre hoppa snabbt iväg när vattnet nådde över magen, då hoppade dom upp och ner jättehögt (btw, jag trampade på en fisk..... trodde jag skulle dö, så rädd blev jag, hehe). Gick ut så dom hade vatten en bit över magen. Vattnet var jättevarmt. Vi red barbacka till stranden i bara bikini, shorts å en T-skirt. Sen tog vi av t-skirten å klampade ut i vattnet på hästarna. Vi "longerade" dom lite i det djupa vattnat också, riktigt bra träning för dom. Blitz tyckte att det va lite läskigt att gå ut i de djupa vattnet ;). Amies mamma och syster kom och fotade så vi har massa fina bilder som kanske kommer upp en vacker dag. Dom hade med släpet så vi åkte hem med hästarna och sen fick Blitz en riktig dusch med schampo. Sen släppte jag ut dom och dom ska vara ute hela natten. Det är så fruktansvärt mycket blinningar och skit på dagen så det är skönare för som att vara inne på dagen och ute på natten. Han skuttade iväg i full galopp när han fick komma ut i hagen igen.

Jag fick blinningbett på vägen till stranden ida, och på tal om bett så har jag hur många myggbett som helst. T.ex. så har jag 3 st på SAMMA finger.... hur vanligt är det egentligen, att man får 3 på samma finger?! Det kliar något så in i... sen är typ hela mina ben fulla med, shit vad jag kliar!! Men men.
Puss på er för nu ska jag sova. Ska kanske med Louise till Tylösand imon. Godnatt♥


Kommentarer
Postat av: Supersystern

Wohoo sötboll på dig <3<3

2011-07-07 @ 11:56:03
Postat av: Johanna

... you left a hole where my heart should be :DD så jag älskar dig för att du gör mig så glad ^^ att du lägger upp bilder på din sötnäsa gör mig ännu gladare!!! Åh vad jag är glaaaaaaaaad!!!!

2011-07-07 @ 23:00:03
Postat av: Sara

Supersystern sv; Danke ^^<3



Johanna sv; Haha yeah! tack mysis! :D jag blir så glad när du e glad ^^ hihi

2011-07-08 @ 02:53:06
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0