Cause nothing feels like home, you're a thousand miles away...


A hug?.. come on, just a little one?...

Hejsan, gaaah.... har tvättat klart hela huset ida.... faaan va jobbigt det va!!! Har grymt ont i ryggen... Men jag gör det endast för pengarna. Mhm, you heard it.. jag får pengar för jobbet. Mamma å pappa har inte tid (dom e lata..) så dom tänkte leja bort det, men så kom jag på att det inte skulle sitta fel med lite pengar så jag kan köpa min efterlängtade elgitarr! Å ja resten har ni nog räknat ut alldeles själva ;). Jag har även målat en del av huset, och tvättat bort vit färg från mitt knä. På något sätt så hade jag lyckats lägga penseln på knät... mm så kan det gå. På tal om något helt annat så gjorde jag vinbärspaj som vi åt innan med vaniljsås och kollade på Morden i Midsomer, väldigt mumsigt vill jag lova.

Imon har jag liiite beslutsångest! Det är en CR i skedala som jag funderar på att åka på men (det stora "MENet"), jag vet inte om jag orkar. Jag orkar inte fixa ett släp, jag orkar inte åka hela vägen dit, jag orkar inte lägga pengar på det, jag orkar inte sitta och lösgöra honom innan...... a ni fattar. Men samtidigt så vill jag, jag vill hoppa, jag vill ut å träna med honom.... gaaahh. Jag är världens sämsta på att bestämma mig i sånna lägen! Inte kul. Gah, va jobbigt. Å nu blev jag hungrig också,  såklart.. Ojojoj, ne men seriöst jag måste ta något ätt äta och sluta klaga (för det fanns ju absolut ingen ironi i min röst... text.. whatever ;)). Och jag måste sova för jag vill gå upp tidigt imon, min vilja är alltid extremt stark och det är inte mycket som slår det kan jag lova, men jag har en känsla av att min trötthet är starkare. Den brukar vinna på morgnarna.

Jahopp, finns inte mycket mer att säga atm. Eller jo det gör det verkligen men de orkar jag inte ta nu, kan knappt komma ihåg allt som jag hat tänkt nämna för er men som jag aldrig lyckas komma ihåg att skriva... sånnt är livet, det är bara att le å vinka, det funkar i alla lägen. Å btw, vi skäms över våran katt, big time! Ska inte gå in närmare på vad (ni som träffat henne fattar!) men kan ge er lite ledtrådar, here we go.... hon smiter in i grannarnas hus, tar inprincip över huset och vägrar gå ut, hon hoppar in i folks bilar helatiden (hon slängde sig in i Daniels för någon dag sen, jag fick öppna, veva upp rutan som hon lyckats klämma in sig igenom och slänga ut henne.), hon flyttar inte sig när det kommer bilar utan går mot dom, hon är lömsk och vissa på gatan är rädda för henne osv... men annars är hon jättesocial och mysig.... Jag tror faktiskt att det är något fel i huvudet på henne... Men hon är super söt och jag älskar henne ändå ^^
Puss på er♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

är du säker på att det är din katt du pratar om? det låter ju som jag!! :O

2011-07-06 @ 19:54:45
Postat av: Sara

Johanna sv; Nja.. eller det kanske är du?! ;)

2011-07-08 @ 02:54:00
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0