You mean everything to me.....

Jag och Blitzen på stranden♥


Hejsan! Kom hem typ vid 2 eller ngt från Matilda, men satt och snackade me henne på FB till typ 4 ^^ (= trött tjej på morgonen..). Hade iaf jättemysigt där. Kollade på Disturbia. En as bra film!! Se den!

Btw, ja la precis en mosad mygga på Sally´s (katten) ben, tror ni hon åt upp den eller?!....ofc..gosigt..

 

Ida har Felicia Blitzen så jag har absolut ingen aning om vad jag ska hitta på. Funderade på om vi skulle åka ut till stugan i tylle, men vi får la se. Nu ligger jag ju bara och segar mig i sängen, lyssnar på musik å myser med kisemisen. Egentligen så vill jag bara ligga här och kolla på en riktigt bra och spännande film och äta choklad. Är jättesugen på choklad, men tror ni vi har någon hemma.... ne. Ska försöka övertala M&P att vi ska åka in och hyra film å köpa godis (Y).

 

Puss på er♥


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0