My whole horizon is you.....



Hallo! Har precis varit ute och målat min "blivande vägg" (okej, de lät konstigt...). Eller ja mina brädor (säger man så?!) till väggen. Ska ju klä ena väggen i gråa brädor (..). Kommer bli awesome. Så ida har jag handlat brädor, köpt färg och målat. Nu är dom färdiga så imon tänkte vi sätta upp dom och sen är det bara lite små saker som ska fixas och sen flyttar jag tbx. Gitarren ska köpas, byron ska packas upp, hyllan ska sättas upp, 2 stora tavlor på Blitzen ska sättas upp på en tavelhylla. Btw. Har lite beslutsångest. Vet inte vilka bilder jag ska använda. Ja menar alla bilder på min lilla älskling är ju helt perfekta. Till och med dom där han dampar runt och ser ut som en hög apa, haha. Jag har iaf bestämt en bild. Denna. Sååå fin! Och sen ska jag bara välja en till av alla miljontals bilder jag har...

Va skitkul att rida Naxos igår. Han va jättemysig. Jag red Naxos, Lisa red Sudden och sen hade hon den tredje hästen i grimma i släptåg efter.. haha snacka om att folk tittade.
Sen när jag skulle duscha så hade jag en katt med mig inne i duschen..... Hon är helt galet sällskapssjuk, man får liksom inte ens gå på toa ifred ibland. Hon hänger med överallt och slänger sig in på toaletten så att man inte ska hinna stänga ute henne. Sen hänger hon även med in i duschen... Har vi en udda katt eller har vi en udda katt?! Ja bara frågar. Såg även 4 kaninbebisar på vägen hem från stallet... 4 stycken! Jag brukar se 1 men nu snackar vi 4 stycken på sträckan av ett par meter. Pang, pang, pang, pang så va dom plötsligt bara där. Sjukt söta va dom iaf.

Nu... vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Måla mina naglar (behövs verkligen, det är bara målafärg atm, hehe. Vet bara inte hur. Älskar ju svart, men känner för lite roligare och speciellare naglar...), chilla lite vid datorn och äta polkagrisar. Har smaskat i mig en hel del av dom nu måste jag tyvärr medge ^^.
Puss på er, vi hörs♥


Kommentarer
Postat av: Kim

Haj



tack så mycket :) jag har en Nikon D60 och vanligt 75mm objektiv och ett 200mm. sen har jag även olika linser som jag använder till makrofotogafering. jag vill köpa ett vidvinkelobjektiv och ett makroobjektiv. men dom kostar. sparka liv i dina päron så får ni fixa :D blir fina foton på hästarna ju :)



kram

2011-07-26 @ 19:42:19
URL: http://kimstolpe.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0